دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,083,768
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,838,392
علیپور, وحیده. (1395). بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 109-126. doi: 10.22054/qric.2016.3562
وحیده علیپور. "بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1395, 109-126. doi: 10.22054/qric.2016.3562
علیپور, وحیده. (1395). 'بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 109-126. doi: 10.22054/qric.2016.3562
علیپور, وحیده. بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(3): 109-126. doi: 10.22054/qric.2016.3562


login