دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,637
تعداد مشاهده مقاله53,247,247
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,183,208
مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. (1390). بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
محمدرضا مهدوی; محمدحسن امیرتیموری. "بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 20, 1390, 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. (1390). 'بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), pp. 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 7(20): 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032


login