مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. (1390). بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
محمدرضا مهدوی; محمدحسن امیرتیموری. "بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 20, 1390, 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. (1390). 'بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), pp. 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032
مهدوی, محمدرضا, امیرتیموری, محمدحسن. بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 7(20): 17-32. doi: 10.22054/jep.2011.6032


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login