محمدی فر, محمدعلی, نجفی, محمود. (1390). تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), 33-50. doi: 10.22054/jep.2011.6033
محمدعلی محمدی فر; محمود نجفی. "تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 20, 1390, 33-50. doi: 10.22054/jep.2011.6033
محمدی فر, محمدعلی, نجفی, محمود. (1390). 'تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), pp. 33-50. doi: 10.22054/jep.2011.6033
محمدی فر, محمدعلی, نجفی, محمود. تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 7(20): 33-50. doi: 10.22054/jep.2011.6033


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login