دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,361
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,305
گیوکی, سمیه, رستمی نژاد, محمدعلی, شکوهی فرد, حسین, زنگویی, اسدالله. (1395). رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 83-107. doi: 10.22054/qric.2016.7071
سمیه گیوکی; محمدعلی رستمی نژاد; حسین شکوهی فرد; اسدالله زنگویی. "رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1395, 83-107. doi: 10.22054/qric.2016.7071
گیوکی, سمیه, رستمی نژاد, محمدعلی, شکوهی فرد, حسین, زنگویی, اسدالله. (1395). 'رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 83-107. doi: 10.22054/qric.2016.7071
گیوکی, سمیه, رستمی نژاد, محمدعلی, شکوهی فرد, حسین, زنگویی, اسدالله. رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(3): 83-107. doi: 10.22054/qric.2016.7071


login