دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,293,819
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,418,779
ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
معصومه ایمانی; حمید علیزاده; فرنگیس کاظمی; باقر غباری بناب. "تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 24, 1395, 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. (1395). 'تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), pp. 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547
ایمانی, معصومه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس, غباری بناب, باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(24): 1-29. doi: 10.22054/jpe.2017.21514.1547


login