دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,539,652
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,271,211
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
سید سمیرا مدنی; حمید علیزاده; نور علی فرخی; الهام حکیمی راد. "تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1396, 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. (1396). 'تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622
مدنی, سید سمیرا, علیزاده, حمید, فرخی, نور علی, حکیمی راد, الهام. تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(26): 1-25. doi: 10.22054/jpe.2017.24627.1622


login