1.

تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

صفحه 1-25
سید سمیرا مدنی؛ حمید علیزاده؛ نور علی فرخی؛ الهام حکیمی راد

2.

پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای

صفحه 27-44
عباس ابوالقاسمی؛ فاطمه قائمی؛ مسلم عباسی؛ آرش عقیقی؛ حسن محمودیان

3.

تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی

صفحه 45-70
مهدی رحیمی؛ حسین افراسیابی؛ طیبه رستم پور گیلانی؛ عطیه قدوسی نیا

4.

رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران

صفحه 71-87
شمین صدری؛ معصومه درخشان؛ یوسف جلالی

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی

صفحه 89-107
کاظم برزگر بفرویی؛ مهدی زارعی حسین آبادی؛ مرتضی امیدیان

6.

سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی

صفحه 109-125
احمد یارمحمدیان؛ مجید اکبری؛ امیر قمرانی؛ سنایت مرادی

7.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر کاهش نارسایی شناختی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 127-157
اکرم آبباریکی؛ کامران یزدانبخش؛ خدامراد مؤمنی

8.

رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی

صفحه 159-176
سمیه امینی؛ مهدیه سادات خشوعی

9.

مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

صفحه 177-210
آرمان عزیزی؛ سیمین قاسمی؛ آزاد قربانی؛ فاطمه شجاعی واژنانی؛ فاروق محمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.