دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,874
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,044
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Shima Ghahari; Mina Piruznejad. "Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). 'Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058


login