دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,636
تعداد مشاهده مقاله53,231,575
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,177,199
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Shima Ghahari; Mina Piruznejad. "Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). 'Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058


login