دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,979
تعداد مشاهده مقاله55,266,072
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,911,369
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Shima Ghahari; Mina Piruznejad. "Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. (1395). 'Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058
Ghahari, Shima, Piruznejad, Mina. Recast and Explicit Feedback to Young Language Learners: Impacts on Grammar Uptake and Willingness to Communicate. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 209-187. doi: 10.22054/ilt.2017.8058


login