مالمیر, رضا, دهقانان, حامد. (1397). تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), 103-124. doi: 10.22054/tms.2018.9019
رضا مالمیر; حامد دهقانان. "تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 42, 1397, 103-124. doi: 10.22054/tms.2018.9019
مالمیر, رضا, دهقانان, حامد. (1397). 'تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), pp. 103-124. doi: 10.22054/tms.2018.9019
مالمیر, رضا, دهقانان, حامد. تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(42): 103-124. doi: 10.22054/tms.2018.9019


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login