دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,549,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,836
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. (1397). تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
قاسم زارعی; محمد باشکوه اجیرلو; زینب محمودی پاچال. "تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 42, 1397, 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. (1397). 'تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), pp. 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(42): 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021


login