دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,106,277
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,849,785
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. (1397). تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
قاسم زارعی; محمد باشکوه اجیرلو; زینب محمودی پاچال. "تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 42, 1397, 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. (1397). 'تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(42), pp. 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021
زارعی, قاسم, باشکوه اجیرلو, محمد, محمودی پاچال, زینب. تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(42): 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9021


login