1.

کارآفرینی و اخلاق اسلامی

صفحه 1-35
جعفر هزار جریبی

2.

فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ها در حوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون

صفحه 37-73
باقر ساروخانی؛ زهرا کروبی

3.

آسیب شناسی روابط عمومی در ایران

صفحه 76-123
مهدی محسنیان راد؛ اسماعیل قدیمی

4.

کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران

صفحه 125-165
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی

5.

تحلیل (SWOT) مشارکت شهروندی در طراحی الگوهای برنامه ریزی مدیریت شهری

صفحه 161-196
بهراد رضوی الهاشم؛ میثم موسایی

6.

ماهیت سیاسی جنبش های جدید اجتماعی

صفحه 197-228
ایوب امیر کواسمی

7.

مقایسه نقش سرمایه اجتماعی و پایگاه اقتصادی اجتماعی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی شهر ارومیه

صفحه 229-271
نادر سالار زاده؛ رضا محبوبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login