دوره و شماره: دوره 7، شماره 27، بهار 1398، صفحه 175-205  XML

1

مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی

صفحه 5-28
محمدرضا تقوا؛ مسعود ظهرابی؛ زهره دهدشتی شاهر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2019.9982

2

چالش‌های حوزه ارزش‌گذاری و ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات

صفحه 29-58
محمدتقی تقوی فرد؛ مصطفی رادمرد؛ سهیلا جعفر نژاد؛ محمدرضا هراتی نیک
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2019.9983

3

ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

صفحه 59-102
محمدمهدی مظفری؛ مهدی اجلی؛ راحیل گرمه‌ای
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2018.9984

4

تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت

صفحه 103-138
آذین دالوند؛ مسعود سیم خواه؛ داوود جعفری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2019.9985

5

مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک

صفحه 139-174
مهدی کریمی پور؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2019.9986

6

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی

صفحه 175-205
حسن رنگریز؛ زهرا بایرامی شهریور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/ims.2019.9987


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.