دوره و شماره: دوره 8، شماره 31، پاییز 1397، صفحه 37-55  XML

1

اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

صفحه 1-20
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ ربابه قلی زاده؛ محبوبه طاهر؛ حسین حیدری؛ فاطمه مبشری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.23949.1604

2

تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

صفحه 237-259
نجیمه قربانی؛ سوسن جباری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.34845.1832

3

مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی

صفحه 21-35
جلال کلانتری؛ سیامک سامانی؛ غلامعلی افروز؛ ژاله رفاهی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.13980.1387

4

طراحی بسته مداخله بهنگام عصب – روانشناختی کودک محور و ارزیابی اثربخشی آن بر عملکرد زبان کودکان با تاخیر رشد شناختی

صفحه 37-55
محمد حسینعلی زاده؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.31620.1765

5

مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی

صفحه 57-78
هیوا محمودی؛ محسن جلالی؛ فایق احمدی سلیمانیه
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.25826.1645

6

تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی

صفحه 79-100
زهرا فیض آبادی؛ علی محمد ناعمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.32243.1774

7

فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری

صفحه 101-194
سعید محمدی مولود؛ جواد مصرآبادی؛ رامین حبیبی کلیبر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.33512.1808

8

نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی

صفحه 195-214
علی شیخ الاسلامی؛ حسین قمری کیوی؛ سمیرا غلامی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2017.20192.1516

9

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.35387.1845


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.