1.

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 21-42
محمد رضا کریمی علیوچه؛ محمد مهدی احمدی؛ مهسا نظری

2.

بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 9-45
محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم گلستانی

3.

کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیش‌زمینه‌ها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 1-34
امیر اصلانی افراشته؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم نائلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login