1.

اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری

2.

مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 26-40
ملیحه سادات کاظمی؛ شعله امیری؛ مختار ملک پور؛ حسین مولوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login