1.

اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر

دوره 19، شماره 67، فروردین 1402، صفحه 192-215
لیلا زمانی کوخالو؛ مژگان سپاه منصور؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 31-56
شهاب فطین؛ سیمین حسینیان؛ علی اصغر اصغر نژاد فرید؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

3.

پیامدهای روان‌شناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانش‌آموزان و راهکارهای مقابله با آنها

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 157-193
خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی-گری بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان کارشناسی

دوره 18، شماره 65، مهر 1401، صفحه 23-42
آرزو اصفا؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

5.

مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی

دوره 19، شماره 69، مهر 1402، صفحه 6-31
ملیحه احمدی؛ کیانوش هاشمیان؛ فریبرز درتاج؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های معنوی و مهارت‌های شناختی- اجتماعی بر جهت گیری نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 137-167
اعظم کشاورزی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ کیانوش هاشمیان

7.

نقش واسطه‌ای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین توانایی‌های شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان

دوره 13، شماره 46، دی 1396، صفحه 171-190
عصمت ابراهیمی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی


login