1.

الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت سنجش نگرش مخاطبان درباره تأثیر الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت تلویزیون ...- هادی خانیکی - حبیب راثی تهرانی

دوره 23، شماره 73، شهریور 1395، صفحه 33-61
هادی خانیکی؛ حبیب راثی

2.

تأثیر سازوکارهای ارتباطی اینترنت، بر الگوهای تعامل کنشگران فضای سایبر ایران

دوره 19، شماره 56، خرداد 1391، صفحه 73-116
هادی خانیکی؛ محمود بابائی

3.

«تئاتر برای توسعه» به مثابه رسانه: فرایند شکل‌گیری و ویژگی-های ارتباطی

دوره 19، شماره 59، اسفند 1391، صفحه 142-173
هادی خانیکی؛ لیدا کاووسی

4.

کنشگری و قدرت در شبکه‌های اجتماعی مجازی «مطالعه کارکردهای فیس‌بوک در فضای واقعی»

دوره 20، شماره 61، شهریور 1392، صفحه 45-80
هادی خانیکی؛ حسین بصیریان جهرمی

5.

مقایسه نقش ارتباطات میان‌فردی و رسانه‌های جمعی در رفتار سیاسی مطالعه تطبیقی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران

دوره 23، شماره 74، آذر 1395، صفحه 1-36
هادی خانیکی؛ مصطفی رهبر؛ الهام گوهریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login