1.

رفتار خریداران و تصمیم گیری خرید با فناوری واقعیت افزوده در کسب‌وکارهای مجازی B2C: مرور بیبلیومتریک و تحلیل محتوا

دوره 13، شماره 51، فروردین 1404، صفحه 1-52
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

2.

شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 219-257
امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

3.

نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

دوره 13، شماره 49، مهر 1403، صفحه 119-157
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


login