1.

اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 179-197
کریم سواری؛ مریم فلاحی؛ جواد چلداوی

2.

اثر بخشی آموزش روان درمانی جامع دینی بر تقویت ارتباط دانش آموزان با والدین در دوره دوم متوسطه

دوره 10، شماره 40، دی 1398، صفحه 71-98
سیده نرگس پورعباس؛ ابوالقاسم عیسی مراد رودبنه

3.

بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 131-153
لاله خواجه؛ مسعود حسینچاری

4.

تأثیر قصه گویی مبتنی بر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر هشت تا 10 سالۀ مبتلا به اختلال رفتار مقابله‌ای و بی اعتنائی (ODD)

دوره 3، شماره 10، فروردین 1392، صفحه 73-94
رسول روشن چسلی

5.

سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران)

دوره 10، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 105-121
غلامحسین بیابانی؛ مجتبی ستوده گندشمین

6.

طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 18، شماره 66، دی 1401، صفحه 29-54
لیلا شکوهی امیرآبادی؛ علی دلاور؛ لطف اله عباسی سروک؛ شیرین کوشکی

7.

عوامل مؤثر بر سرمایه اجتماعی(مورد مطالعه: دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر شیراز)

دوره 4، شماره 14، فروردین 1392، صفحه 145-182
ابوالقاسم فاتحی؛ ابراهیم اخلاصی

8.

نقش مهارت های زندگی در پیش بینی روان دانش آموزان

دوره 3، شماره 11، مهر 1391، صفحه 101-116
محمود نجفی؛ ایمان الله بیگدلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login