1.

اثربخشی آموزش شایستگی‌هیجانی بر اضطراب، حل‌مسئله اجتماعی و حافظه‌کاری کودکان

دوره 8، شماره 29، دی 1396، صفحه 21-43
مائده عباس‌تباربزرودی؛ هادی هاشمی رزینی؛ محمدحسین عبداللهی

2.

بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی

دوره 4، شماره 13، فروردین 1393، صفحه 66-80
حمیده سادات خادمی؛ حمید علیزاده؛ حسن اسدزاده

3.

مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه

دوره 20، شماره 73، مهر 1403، صفحه 201-220
یاسمین بهمنی؛ فریده حمیدی؛ سارا دازی


login