1.

بررسی تاثیر رسانه های نوین در شکل دهی الگوهای مصرفی جامعه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1402
کریم نعمتی اقدم؛ نسیم مجیدی؛ علی اصغر کیا

2.

بررسی عوامل موثر بر تقاضای واردات کالاهای مصرفی، سرمایه ای و واسطه ای

دوره 4، شماره 13، بهمن 1381، صفحه 57-74
حمید توفیقی؛ آزاده محرابیان

3.

علیت گرنجری واردات کالاهای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای بر تورم ایران

دوره 16، شماره 60، فروردین 1395، صفحه 221-248
مصطفی شریف؛ سید محمدرضا جوان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login