1.

ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز به منظور ارزیابی قصد خریداران در حوزه انرژی

دوره 10، شماره 39، تیر 1400، صفحه 35-70
محمدعلی آوینده؛ بیتا تبریزیان؛ مریم تیموریان

2.

بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 39-68
محمود محمدیان؛ قاسم بخشنده

3.

طراحی مدل تعیین عوامل تأثیرگذار بر میزان جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر بازاریابی سبز در حوزه انرژی

دوره 11، شماره 44، مهر 1401، صفحه 11-39
محمدعلی آوینده؛ بیتا تبریزیان؛ مریم تیموریان

4.

نقش بازاریابی سبز بر سودآوری اقتصادی شرکت ترنج

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1403
سمانه عابدی؛ زهرا ابوالحسنی

5.

نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 27-50
فاطمه یاوری گهر؛ خلیل حیاتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login