1.

تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی

دوره 15، شماره 51، مهر 1399، صفحه 31-56
ناصر صنوبر؛ سعیده خانی؛ ابوالفضل حق وردی زاده

2.

تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 115-153
کامبیز حیدرزاده؛ کبری نجفی؛ سیدعلی حسینی

3.

نقش معماری اقامتگاه های بوم گردی در رضایتمندی و وفاداری گردشگران (نمونه موردی: استان خراسان شمالی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آبان 1403
نسترن نصیری؛ رضا مرادپور


login