1.

ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 175-208
محمود معارفی؛ هوشنگ اسدالله؛ اسماعیل حسن پور قروقچی

2.

شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 167-200
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login