1.

ارزیابی کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت در صنعت گردشگری استان فارس بر اساس مدل CIPP

دوره 3، شماره 10، پاییز 1384، صفحه 35-52
مهدی کاظمی؛ ندا سهرابی نژاد؛ مهرداد همراهی

2.

ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان

دوره 11، شماره 35، پاییز 1395، صفحه 85-106
آذرنوش انصاری؛ علی اسدی

3.

تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی

دوره 15، شماره 49، بهار 1399، صفحه 151-179
محمد تقی طغرایی؛ زاهد شفیعی؛ مهناز دوستی ایرانی

4.

تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد)

دوره 12، شماره 38، تابستان 1396، صفحه 111-127
زینب طولابی؛ سیمین نصرالهی وسطی

5.

تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز

دوره 7، شماره 19، پاییز 1391، صفحه 91-116
مهدی کروبی؛ سهند بنی کمالی؛ هدی منادی

6.

رابطه عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی گردشگران اروپایی در اصفهان

دوره 4، شماره 11.12، بهار 1385، صفحه 81-100
حمید ضرغام؛ بنفشه عطر سایی

7.

سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی

دوره 16، شماره 45، تابستان 1388، صفحه 63-92
مهدی کروبی؛ مجتبی محمدیان

8.

فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن

دوره 1، شماره 3، بهار 1392، صفحه 139-164
ابوالفضل تا ج زاده نمین؛ آیدین تاج زاده نمین؛ پانته آ صالحى صدقیانى؛ محمدرضا تقوا

9.

گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)

دوره 16، شماره 53، بهار 1400
شهرام خلیل‌نژاد؛ امید سلیمان زاده؛ مرضیه کراقلی

10.

واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی

دوره 9، شماره 27، پاییز 1393، صفحه 117-142
سعید سعیدا اردکانی؛ سید محمد موسوی؛ میثم شفیعی رودپشتی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.