عسگری, محمد. (1398). اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
محمد عسگری. "اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 51, 1398, 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
عسگری, محمد. (1398). 'اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), pp. 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
عسگری, محمد. اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 15(51): 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login