دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,181
تعداد مقالات17,684
تعداد مشاهده مقاله54,238,466
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,402,656

1.

ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 1-25
فائزه عاطفی؛ حمیده عادلیان راسی؛ موسی چوپانی

2.

تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش‌آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش‌آموزان

صفحه 27-50
الهه حجازی؛ مهسا صالح نجفی؛ فهیمه عباسی

3.

تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل

صفحه 51-70
جمشید حیدری؛ حسین مرادی مخلص؛ ابراهیم ابوالقاسمی

4.

رابطه جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی: یک پژوهش فراتحلیلی

صفحه 71-94
سمیه یوسفی؛ جواد مصرآبادی

5.

اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 95-126
کاوس صفایی نایینی؛ محمد نریمانی؛ رضا کاظمی؛ توکل موسی زاده

6.

بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی

صفحه 127-145
رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

7.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی

صفحه 147-173
خدیجه مرادی؛ حسن اسدزاده؛ ابوالفضل کرمی؛ محمود نجفی

8.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه

صفحه 175-194
محمد عسگری

9.

بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان

صفحه 195-210
لیلا ذوقی؛ منیر کاکاوند؛ عسگر چوبداری

10.

تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانش‌آموزان

صفحه 211-230
صلاح اسمعیلی گوجار؛ سعید پورروستائی اردکانی

11.

پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش

صفحه 231-257
احمد قدسی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی؛ محمدعلی محمدی فر


login