رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. (1398). مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
محمدجواد رنجبر; سجاد بشرپور; ناصر صبحی قراملکی; محمد نریمانی. "مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1398, 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. (1398). 'مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(34): 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login