ه دهدشتی شاهرخ, زهر, محمدیان محمودی تبار, محمود, کیماسی, مسعود, ساجدی‌فر, علی‌اصغر. (1398). مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
زهر ه دهدشتی شاهرخ; محمود محمدیان محمودی تبار; مسعود کیماسی; علی‌اصغر ساجدی‌فر. "مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 29, 1398, 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
ه دهدشتی شاهرخ, زهر, محمدیان محمودی تبار, محمود, کیماسی, مسعود, ساجدی‌فر, علی‌اصغر. (1398). 'مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), pp. 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
ه دهدشتی شاهرخ, زهر, محمدیان محمودی تبار, محمود, کیماسی, مسعود, ساجدی‌فر, علی‌اصغر. مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(29): 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login