1.

پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری

صفحه 5-34
مجتبی صالحی؛ فاطمه گرشاسبی

2.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان

صفحه 35-60
سید سعید میرواحدی؛ داود حسین‌پور؛ احسان سلطان محمدلو

3.

توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی

صفحه 61-86
امیرحسین حسینیان؛ بابک تیمورپور؛ باقر جمالی هندری

4.

مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی

صفحه 87-112
روح‌الله کوثری لنگری؛ سهیلا سردار؛ سید عبدالله امین موسوی؛ رضا رادفر

5.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

صفحه 113-142
زهر ه دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی تبار؛ مسعود کیماسی؛ علی‌اصغر ساجدی‌فر

6.

مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک

صفحه 143-170
لیلا ابراهیمی؛ وحید رضا میرابی؛ محمدحسین رنجبر؛ اسماعیل حسن‌پور

7.

ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار

صفحه 171-204
مجتبی احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login