محمدیان محمودجیق, نسیم, سلطانی هوراند, امین. (1398). تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(46), 223-244. doi: 10.22054/tms.2019.10433
نسیم محمدیان محمودجیق; امین سلطانی هوراند. "تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 46, 1398, 223-244. doi: 10.22054/tms.2019.10433
محمدیان محمودجیق, نسیم, سلطانی هوراند, امین. (1398). 'تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(46), pp. 223-244. doi: 10.22054/tms.2019.10433
محمدیان محمودجیق, نسیم, سلطانی هوراند, امین. تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(46): 223-244. doi: 10.22054/tms.2019.10433


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login