1.

بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی

صفحه 1-46
مرتضی خزائی پول؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی

2.

تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 47-77
فاطمه یاوری‌گهر؛ مرضیه کراقلی

3.

الگوی برندسازی درون‌سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران

صفحه 79-109
سعید شفیعا؛ میرعلی سیدنقوی

4.

برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) تهران

صفحه 111-135
منصوره مؤمنی صدر؛ زهرا قلیچی پور؛ هادی سلطانی فرد؛ هادی کراچی

5.

تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری

صفحه 137-164
بهرام رنجبریان؛ محمد غفاری؛ امین تسلیمی بابلی

6.

مکان‌یابی هتل‌های شهر اهواز با استفاده از GIS و AHP

صفحه 165-195
محمد علی فیروزی

7.

اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحال‌توسعه)

صفحه 197-222
محسن مهرآرا؛ پگاه شیرمحمدی

8.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن

صفحه 223-244
نسیم محمدیان محمودجیق؛ امین سلطانی هوراند

9.

تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخص‌های زیست‌اقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر)

صفحه 245-282
زینب حاجری؛ محمدحسین ناصرزاده؛ سعید تقوی گودرزی

10.

ارزیابی عملکرد هتل‌های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری

صفحه 283-308
مرتضی شفیعی؛ میلاد فخر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login