امراللهی بیوکی، ناهید؛ نظری، اعظم. (1394). اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان بر توسعه گردشگری پایدار آن، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری. 31. 137-111.
لاولاک، کریستوفر؛ رایت، لارن. (1392). اصول بازاریابی و خدمات، (مترجم: تاجزاده نمین، ابوالفضل). تهران: سمت.
حبیب پور گتابی، کرم؛ صفری شالی، رضا. (1391). کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی (تحلیل دادههای کمی). تهران: انتشارات غزال.
رنجبریان، بهرام؛ غفاری، محمد؛ تسلیمی، امین. (1391). گونه شناسی ریسکهای استنباط شده از سفرهای خارجی (مورد مطالعه: گردشگران سفر کرده به شهر اصفهان). پژوهشهای راهبردی نظم و امنیت اجتماعی. 3. 12-1.
رنجبریان، بهرام؛ غفاری، محمد؛ تسلیمی، امین. (1392). طبقهبندی ریسکهای استنباط شده از سفرهای خارجی و ارتباط آن با تجربه سفرهای قبلی بهعنوان ابزاری برای مدیریت و برنامهریزی گردشگری شهری. فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری. 2. 74-65.
رنجبریان، بهرام؛ امامی، علیرضا؛ فتحی، سعید. (1393). عملیاتی سازی فاصله روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران). مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری. 3. 73-52.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (۱۳۹۲). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
غفاری، محمد. (1394). ارائه مدلی تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). پایاننامه دکتری تخصصی. گروه مدیریت. دانشگاه اصفهان.
Batra, R., & Sinha, I., (2000), Consumer-level Factors Moderating the Success of Private Label Brands, Journal of Retailing, 76 (2), 175–191.
Baloglu, S., & Mangaloglu, M., (2001), Tourism destination images of Turkey, Egypt, Greece, and Italy as perceived by US-based tour operators and travel agents, Tourism Management, 22 (1), 1-9.
Chew, E.Y.T., & Jahari, S.A., (2014), Destination image as a mediator between perceived risks and revisit intention: A case of post-disaster Japan, Tourism Management, 40 (1), 382-393.
Çetinsöz, B. C., & Ege, Z., (2013), Impacts of perceived risks on tourists' revisit intentions, Journal of Anatolia, 24 (2), 173-187.
Cai, L. A., (2002), Cooperative Branding for Rural Destinations, Annals of Tourism Research, 29 (3), 720-742.
Chen, C.-F., & Tsai, D., (2007), How Destination Image and Evaluative Factors Affect Behavioral Intentions?, Tourism Management, 28 (4), 1115–1122.
Gartner, W., (1993), Image Formation Process: In Communication and Channel Systems in Tourism Marketing, New York: The Haworth Press.
Jang, S. C., & Feng, R., (2007), Temporal destination revisit intention: The effects of novelty seeking and satisfaction, Tourism Management,28 (1), 580–590.
Kim, H., & Richardson, S. L., (2003). Motion picture impacts on destination images, Annals of Tourism Research, 30 (1), 216-237.
Kozak, M., Crotts, J. C., & Law, R., (2007), The impact of the perception of risk on international travelers, International Journal of Tourism Research, 9 (4), 233-242.
Leung, E., & McKercher, B., (2001), Operational Issues in Marketing Research: An Example of the Omnibus Tourism Survey, Pacific Tourism Review, 5 (1), 5–13.
Lepp, A., Gibson, H., & Lane, C., (2011), Image and Perceived Risk: A study of Uganda and its Official Tourism Website, Tourism Management, 32 (1), 675-684.
Lin, C.-H., Morais, D. B., Kerstetter, D. L., & Hou, J.-S., (2007), Examining the Role of Cognitive and Affective Image in Predicting Choice Across Natural, Developed, and Theme-Park Destinations, Journal of Travel Research, 46 (2), 175-184.
Pappas, N., (2016), Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behavior, Journal of Retailing and Consumer Services, 29 (1) pp. 92–103.
Roehl, W. S., & Fesenmaier, D. R., (1992). Risk perceptions and pleasure travel: an exploratory analysis, Journal of Travel Research, 30 (4), 17-26.
Sheau-fen, Y., Sun-May, L. B, & Yu-Ghee, W., (2012), Store Brand Proneness: Effects of Perceived Risks, Quality and Familiarity, Australasian Marketing Journal, 20 (1), 48–58.
Tsiros, M., & Heilman, C.M., (2005), The Effect of Expiration Dates and Perceived Risk on Purchasing Behavior in Grocery Store Perishable Categories, Journal of Marketing, 69 (1), 114–129.
Sönmez, S. F., & Graefe, A. R. (1998). Influence of terrorism risk on foreign tourism decisions. Annals of Tourism Research, 25 (1), 112-144.
Stylos, N., Vassiliadis, C. A., Bellou, V., Andronikidis, A., (2016), Destination images, holistic images and personal normative beliefs: Predictors of intention to revisit a destination, Tourism Management, 53 (1), 40-60.
Tsai, K-H., (2004), An Examination of the Effect of Brand Image, Perceived Risk, and Customer Satisfaction on Brand Loyalty, M.A. Thesis, National Cheng Kung University, Institute of Business Administration.
Tasci, A. D., & Gartner, C. W. (2007). Destination image and its functional relationships. Journal of Travel Research, 45 (5), 413-425.
Um, S., Con, K., & Ro, Y.H., (2006), Antecedents of Revisit Intention, Annals of Tourism Research, 33 (4), 1141–1158.