- افتخاری، علیاصغر، (1393)، «دو چهره اسلامهراسی سلبی و ایجابی در تبلیغات غرب»، فصلنامه رسانه، دوره بیستم، شماره 3.
- طبرسا، غلامعلی، معینی کربکندی، منصوره، (1393)، «ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﺼﻮﯾﺮﭘﺮدازی و ﻓﺮﺳﻮدﮔﯽ ﺷﻐﻠﯽ»، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، دوره بیست و ششم، شماره 3.
- مهدیزاده، محمدمهدی، (1389)،
نظریههای رسانه (اندیشههای رایج و دیدگاه انتقادی)، تهران: انتشارات همشهری.
- یزدانی زیارت، محمد، رستگار، عباسعلی، (1393)، «تاثیر مهارتهای سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهن دیگران»، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، دوره سوم، شماره 3.
ب- انگلیسی
- Chryssochoou, Xenia, & Volpato, Chiara, (2004), “Social Influence and the Power of Minorities”, Social Justice Research, Vol. 17, No. 4.
- Condit, Celeste Michelle, (2009), “The Rhetorical Limits of Polysemy”, Critical Studies in Mass Communication, Vol. 6, No. 2.
- Fiske, John, (1991), Television: Polysemy and Popularity (critical perspective on media and society), London: Guliford Press.
- Goffman, E, (1959), The Presentation of Self in Everyday Life, New York: Doubleday.
- Hall, Peter, (1972), “A Symbolic Interactionist Analysis of Political”, Sociological Inquiry, Vol. 42, No. 3-4.
- Hall, Stuart, (2003), The Work of Representation, Stuart Hall Ed Representation Cultural Representations and Signifying Practices, London: Sage Publication.
- Mahtani, Minella, (2001), “Representing Minorities: Canadian Media and Minority Identities”, Canadian Ethnic Studies, Vol. 33, No. 3.
- Saifuddin, Ahmed, Matthes, Jorg, (2016), “Media Representation of Muslims and Islam from 2000 to 2015: A meta-analysis”, The International Communication Gazette, Vol. 79, No. 3.
- Schlenker, R. Barry, (1980), Impression Management: The Self-concept, Social Identity, and Interpersonal Relations, London: Brooks/Cole Publishing Company.