شول, عباس, عابدینی, علی, سلطانی نژاد, نیما. (1398). تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
عباس شول; علی عابدینی; نیما سلطانی نژاد. "تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1398, 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
شول, عباس, عابدینی, علی, سلطانی نژاد, نیما. (1398). 'تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
شول, عباس, عابدینی, علی, سلطانی نژاد, نیما. تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(30): 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login