حسن نتاج جلوداری، فهیمه؛تقی پورجوان، عباسعلی؛ فرارمرزی، سالار و رستگار، فرشته(1394). تاثیر بازیهای رایانه ای شناخت محور بر کنش های اجرایی کودکان پیش دبستانی مبتلا به ناتوانی های یادگیری عصب روانشناختی.فصلنامه تحول روانشناختی کودک.2(2)، 35-45.
زینی، مرضیه؛ ندوشن، علی؛ خاکسار، الهام؛ بلوچی انارکی، محمد و متعبد، ناهید(1397). اثربخشی مداخله بازی های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی.14(48)، 1-17.
عبدی، اکبر؛ عربانی دانا، علی؛ حاتمی، جواد و پرند، اکرم(1393). اثر بخشی بازی های رایانه ای شناختی بر بهبود حافظۀ کاری، توجه و انعطاف پذیری شناختی در کودکان مبتلا به ADHD. فصلنامه کودکان استثنایی.14(1)، 19-33.
عیسی نژاد بوشهری، سولماز؛ داداش پورآهنگر، مهری؛ سلم آبادی، حسن، عاشوری و دشت بزرگی،زهرا(1395). تاثیر بازیهای رایانه ای بر توجه پایدار و حافظه فعال دانش آموزان پسر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی.59(5)، 311-321.
کاسه چی، مسعود (1390)، روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه غربالگری کودکان اتیسم با عملکرد بالا، پایان نامه کارشناسی ارشدکاردرمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
مهرجو، پروانه (1390)، ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺗﻔﺎوت ﺑﺎزی ﮐﻮدﮐﺎن ﻋﺎدی و اﺳﺘﺜﻨﺎیی. فصلنامه تعلیم و تربیت استثنایی،2(108):48-55.
Alloway, T. P., Gathercole, S. E., & Pickering, S. J. (2016). Verbal and visuospatial short‐term and working memory in children: Are they separable?. Child development, 77(6), 1698-1716.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorders (DSM-5). American Psychiatric Pub.
American Psychiatric Association. (2015). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-5): American Psychiatric Pub.
Baddeley, A., (2010). Working memory. Current Biology, 20(4), 136-141.
Causton-Theoharis, J., Ashby, C., & Cosier, M. (2009). Islands of loneliness: Exploring social interaction through the autobiographies of individuals with autism. Intellectual and Developmental Disabilities, 47 (2), 84–96.
Centre for Disease Control and Prevention. (2018). Identified prevalence of Autism spectrum disorder: ADDM network 2000-2010, combining data from all site. http://www.cdc.gov/ncbddd/autism/data.html.
Cornoldi, C., De Beni, R., Giusberti, F., & Massironi, M. (1998). Memory and imagery: A visual trace is not a mental image. Theories of memory, 2, 87-110.
Ehlers, S. Gillberg, C. & Wing, L. (1999). A screening questionnaire for Asperger syndrome and other high-functioning autism spectrum disorders in school age children. Journal of autism and developmental disorders, 29(2), 129-141.
Lu, L. Petersen, F. Lacroix, L. & Rousseau, C. (2010). Stimulating creative play in children with autism through sandplay. The Arts in Psychotherapy, 37(1), 56-64.
Pérez-Martín, M. Y., González-Platas, M., Eguíadel Rio, P., Croissier-Elías, C., & Jiménez Sosa, A. (2017). Efficacy of a short cognitive training program in patients with multiple sclerosis. Neuropsychiatric Disease and Treatment, 13, 245-252.
Sadock, B., & Ruiz, P. (2015). Kaplan & Sadock's synopsis of psychiatry: behavioral sciences. Walters Kluwer.
Samadi, S. A., & McConkey, R. (2015). Screening for autism in Iranian preschoolers: Contrasting M-CHAT and a scale developed in Iran. Journal of autism and developmental disorders, 45(9), 2908-2916.
Sternberg, R. J., & Sternberg, K. (2016). Cognitive psychology. Nelson Education.
Wiley, P. (2012). Autism: attacking social interaction problems. ASHA-Public Schools. www. Speakla.com.
World Health Organization (2016). Questions and answers about autism spectrum disorders (ASD).Retrieved March 20, 2016 from http://www.who.int/features/qa/85/en.