ـ ابو، بوسا (1385). امپریالیسم سایبر، ترجمه پرویز علوی. تهران: ثانیه.
ـ اسنو، دیوید و دیگران (1387). «میدانهای هویت؛ فرآیندهای طراحی و ساخت اجتماعی هویت جنبشها» در لارنا، انریک و دیگران. جنبشهای نوین اجتماعی، ترجمه سیدمحمدکمال سروریان و علی صبحدل. تهران: پژوهشکده مطالعات راهبردی.
ـ ایمان، محمدتقی (1390). مبانی پارادایمی روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم انسانی. قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
ـ برایمن، آلن (1389). کمیت و کیفیت در تحقیقات اجتماعی، ترجمه هاشم آقابیگپوری. تهران: جامعهشناسان.
ـ بلیکی، نورمن (1389). استراتژیهای پژوهش اجتماعی، ترجمه هاشم آقابیگپوری. تهران: جامعهشناسان.
ـ پرستش، شهرام (1396). واقعیت مجازی، تحلیل جامعهشناختی رفتار کاربران فضاهای مجازی در میدان انتخابات ریاستجمهوری ایران 1392. تهران: نشر گمان.
ـ حبیب زاده ملکی، اصحاب (1394). رسانه شناسی. تهران: جامعهشناسان.
- حجاریان، سعید (1395). «تمام ایران را به یک حوزه انتخابیه تبدیل کنیم». روزنامه اعتماد، شماره ۳۵۱۵.
- سلطانی، علیاصغر (1387). قدرت، گفتمان و زبان؛ سازوکارهای جریان قدرت در جمهوری اسلامی ایران. تهران: نی.
ـ سلیمی، حسین و موحدیان، احسان (1395). «تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی؛ مطالعه موردی سایت صدای آمریکا». فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، شماره 6. صص 121 – 161.
ـ سورین، ورنر و تانکارد، جیمز (1384). نظریههای ارتباطات، ترجمه علیرضا دهقان. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
ـ سید امامی، کاووس (1394). روشهای مصاحبه برای پژوهشهای سیاسی. تهران: دانشگاه امام صادق.
ـ شکر خواه، یونس (1389). واژهنامه ارتباطات. تهران: سروش.
- شریفزاده، محسن (1395). رفتار انتخاباتی مردم ایران. تهران: شرکت سهامی انتشار.
- صدیق سروستانی، رحمتالله و هاشمی، سید ضیاء (1381). «گروههای مرجع در جامعهشناسی و روانشناسی اجتماعی با تأکید بر نظریههای مرتن و فستینگر». نامه علوم اجتماعی، شماره 20: 149 - 167.
ـ عاملی، سعید رضا (1389). مطالعات انتقادی استعمار مجازی آمریکا. تهران: امیرکبیر.
- عبداللهی نژاد، علیرضا (1395). «رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات؛ رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام با مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394». فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، شماره 5: 35 ـ 73
- قانعیراد، محمدامین و جنادله،علی.(1394).«رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی».فصلنامه مطالعات رسانههای نوین،شماره 1: 31 ـ 68.
ـ کاستلز، مانوئل (1393). شبکههای خشم و امید، ترجمه مجتبی قلی پور. تهران: مرکز.
ـ کروتی و هوینس (1391). رسانه و جامعه، ترجمه مهدی یوسفی و رضا مرزانی. تهران: دانشگاه امام صادق.
ـ گود و دیگران (1393). روزنامهنگاری شهروندی و دموکراسی، ترجمه محمود سلطانآبادی. تهران: ثانیه.
ـ مکنیر، برایان (1392). مقدمهای بر ارتباطات سیاسی، ترجمه مهدی کاظمی. تهران: همشهری.
ـ ویمر، دی. راجر و دومینیک، جوزف آر (1384). تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمه کاووس سید امامی. تهران: سروش.
ـ ویندال، سون و دیگران (1387). کاربرد نظریههای ارتباطات، ترجمه علیرضا دهقان. تهران: جامعهشناسان.
اینترنتی:
ـ حداد عادل، غلامعلی (۱۳۹۴) «صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی شنیده میشود». خبرگزاری مهر. بازنشانی شده در ۲ اسفند ۱۳۹۴ به نشانی:
www.irna.ir/news/81960812/عارف-مردم-با-حضور-گسترده-در-انتخابات-باید-بن-بست-شکن-باشند
- Braun, Virginia & Clarke, Victoria (2006). "Using thematic analysis in psychology". Qualitative Research in Psychol; ogy. 3 (2) Pp 77 – 101.
- Entman, Robert M. (1993). “Framing Toward Clarification of Fractured Paradigm”. Journal of Communiacation. Vol 43, No 4, Pp 51-58.
- Goffman, Erving (1974). Frame analysis: An essay on the organization of experience. Cambridge, Harvard University Press.
- Iyengar, S. (1991). Is anyone responsible? How television frames political issues. Chicago, IL: University of Chicago Press.
- Kalathil, s, and Boas, T.C. (2001). The Internet and State Control in Authoritarian Regimes. Retrieved from: https://firstmonday.org/article/view/876/785.
- King, N. & Horrocks, C. (2010). Interviews in qualitative research, London: Sage.
- Nabi, Robin L. (2003). “Exploring the Framing Effects of Emotion”. Communication Research, Vol. 30 No. 2, April. Pp 224-247.
- Ryan, G. W. & Bernard, H. R. (2003). “Techniques to Identify Themes”. Field Methods. Vol. 15. No. 1. Pp. 85-109.
- Scheufele, Dietram A. (1999). “Framing As a Theory of Media Effects”. Journal of Communication, Vol 49, No 1, Pp 103 – 122.