اسفندیاری مقدم، علیرضا؛ بیات، بهروز. (1387). کتابخانههای دیجیتال: پژوهشهای ارزیابی محور، مباحث و ملاحظات. کتابداری و اطلاعرسانی، 11 (3)، 207-240
جعفربگلو، مریم و همکاران. (1393). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دیجیتال بر اساس الگوی دیجی کوال (موردمطالعه: کتابخانه دیجیتال دانشگاه تهران). تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 48 (2)، 309-324
زرگری، محمدعلی. (1394). راهنمای استفاده از کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی. دانشگاه علامه طباطبایی، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
زرهساز، صدیقه؛ نوکاریزی، محسن و صنعت جو، اعظم. (1395). ارزیابی کیفی خدمات تحویل مدرک الکترونی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی بر اساس مدل پیشنهادی. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 22 (3)، 467-488
صمیعی، میترا. (1395). تحلیل الگوی مرجع دلوس و چارچوب پنج اس در سازماندهی و ارزیابی کتابخانههای دیجیتالی. مطالعات دانش شناسی، 2 (6)، 85-106
مظلوم، جلال؛ سلطانی، مرتضی و سلطانی نژاد، نیما. (1396). بررسی تأثیر خدمات ارائه شده بر ارزش ادراکشده، رضایت و وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی: شهر رشت). تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 22 (4)، 111-123
Hu, C. P., Hu, Y. & Yan, W. W. (2014). An empirical study of factors influencing user perception of university digital libraries in china. Library & Information Science Research, 36, 225-233
Zha, X., Xiao, Z. & Zhang, J. (2014). A survey of user perceptions of digital library e-quality and affinity. Serials Review, 40(1), 3-11
Cherukodan, S., Kumar, G. S. & Kabir, S. H. (2013). Using open source software for digital libraries: a case study of CUSTA. The Electronic Library, 31(2), 40-55
Keshvari, M., Farashbandi, F. Z. & Geraei, E. (2015). Modelling influential factors on customer loyalty in public libraries: a study of west Iran. The Electronic Library, 33(4), 810-823
Delone, W. H. & Mclean, E. R. (2004). Measuring e-commerce success: applying the Delone and Mclean information systems success model. International Journal of Electronic Commerce, 9(1), 31-47
Fishbein, M. & Ajzden, I. (1975). Belief, attitude, intention and behavior: an introduction to theory and research reading. MA: Addison-Wesley
Davis, F. D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS Quarterly, 13(3), 319-340
Chang, C. C. (2013). Exploring the determinations of e-learning systems continuance intention in academic libraries. Library Management, 34(1/2), 40-55
Joo, Y. & Choi, N. J. (2015). Factors affecting undergraduates selection of online library resources in academic tasks: usefulness, ease-of-use, resource quality, and individual differences. Library Hi Tech, 33(2), 272-291
Joo, Y., Park, S. Y. & Shin, E. K. (2017). Students expectation, satisfaction, and continuance intention to use digital textbooks. Computers in Human Behavior, 69(2), 83-90
Xu, F. & Du, J. T. (2018). Factors influencing users satisfaction and loyalty to digital libraries in Chinese universities. Computers in Human Behavior, 83, 64-72
Masrek, M. N. & Gaskin, J. E. (2016). Assessing users satisfaction with web digital library: the case of Universiti Teknologi MARA. The International Journal of Information and Learning Technology, 33(1), 36-56.