احمدی, احمد, کزازی, ابوالفضل, نقی زاده, محمد, امیری, مقصود. (1399). چارچوبی برای پذیرش نوآوری‌باز در سطح بنگاه (مطالعه موردی :یک بنگاه بزرگ فعال در صنعت بسته‌بندی و چاپ مواد غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), 87-127. doi: 10.22054/jims.2019.27628.1950
احمد احمدی; ابوالفضل کزازی; محمد نقی زاده; مقصود امیری. "چارچوبی برای پذیرش نوآوری‌باز در سطح بنگاه (مطالعه موردی :یک بنگاه بزرگ فعال در صنعت بسته‌بندی و چاپ مواد غذایی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 56, 1399, 87-127. doi: 10.22054/jims.2019.27628.1950
احمدی, احمد, کزازی, ابوالفضل, نقی زاده, محمد, امیری, مقصود. (1399). 'چارچوبی برای پذیرش نوآوری‌باز در سطح بنگاه (مطالعه موردی :یک بنگاه بزرگ فعال در صنعت بسته‌بندی و چاپ مواد غذایی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), pp. 87-127. doi: 10.22054/jims.2019.27628.1950
احمدی, احمد, کزازی, ابوالفضل, نقی زاده, محمد, امیری, مقصود. چارچوبی برای پذیرش نوآوری‌باز در سطح بنگاه (مطالعه موردی :یک بنگاه بزرگ فعال در صنعت بسته‌بندی و چاپ مواد غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 18(56): 87-127. doi: 10.22054/jims.2019.27628.1950


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login