بابایی, مهدی, خدایاری, عباس. (1398). ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), 1-18. doi: 10.22054/qrsm.2019.10998
مهدی بابایی; عباس خدایاری. "ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 7, 1398, 1-18. doi: 10.22054/qrsm.2019.10998
بابایی, مهدی, خدایاری, عباس. (1398). 'ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), pp. 1-18. doi: 10.22054/qrsm.2019.10998
بابایی, مهدی, خدایاری, عباس. ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(7): 1-18. doi: 10.22054/qrsm.2019.10998


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login