1.

ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج

صفحه 1-18
مهدی بابایی؛ عباس خدایاری

2.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

3.

مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی

صفحه 45-64
فرحناز قاسمیان؛ فرزاد غفوری

4.

عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی

صفحه 65-85
مهدی طالب پور؛ یاسر احمدی؛ سیدجعفر حسینی

5.

مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید

صفحه 87-109
سحر پیرجمادی؛ علیرضا الهی؛ مهرداد محرم زاده

6.

اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور

صفحه 111-133
شیوا صفری تکیه؛ بهرام یوسفی؛ الهام قاسمی هرسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login