دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,084
تعداد مشاهده مقاله55,864,469
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,001,589
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
شیوا صفری تکیه; بهرام یوسفی; الهام قاسمی هرسینی. "اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 7, 1398, 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). 'اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), pp. 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(7): 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004


login