صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
شیوا صفری تکیه; بهرام یوسفی; الهام قاسمی هرسینی. "اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 7, 1398, 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). 'اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), pp. 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(7): 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login