فاتح, فرزانه, آهار, سعید, مرادپور, فرزانه, سلیمانی, مسعود. (1398). رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), 19-44. doi: 10.22054/qrsm.2019.10999
فرزانه فاتح; سعید آهار; فرزانه مرادپور; مسعود سلیمانی. "رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 7, 1398, 19-44. doi: 10.22054/qrsm.2019.10999
فاتح, فرزانه, آهار, سعید, مرادپور, فرزانه, سلیمانی, مسعود. (1398). 'رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(7), pp. 19-44. doi: 10.22054/qrsm.2019.10999
فاتح, فرزانه, آهار, سعید, مرادپور, فرزانه, سلیمانی, مسعود. رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(7): 19-44. doi: 10.22054/qrsm.2019.10999


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login