بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. (1399). نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
کبری بخشی زاده برج; نسرین جوانشیر گیو. "نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. (1399). 'نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login