دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,538,504
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,270,837

1.

شناسه نشریه، سال پانزدهم شماره 94 بهار 1399


2.

نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)

صفحه 1-32
کبری بخشی زاده برج؛ نسرین جوانشیر گیو

3.

مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم

صفحه 33-62
ُساناز شفیعی؛ علی رجب زاده قطری؛ علیرضا حسن زاده؛ سعید جهانیان

4.

عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم

صفحه 63-93
راحله غضبانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری؛ حسن حقیقت

5.

رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی

صفحه 95-124
مهرناز علیزاده؛ روزبه میرزائی؛ فیلیپ پیرس

6.

الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری

صفحه 125-150
حمیدرضا قزلسفلو؛ سید محمد حسین رضوی؛ معصومه کلاته سیفری

7.

تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی

صفحه 151-179
محمد تقی طغرایی؛ زاهد شفیعی؛ مهناز دوستی ایرانی

8.

تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز

صفحه 181-201
سعید ملکی؛ هادی علیزاده؛ محمد جواد کاملی فر

9.

مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی

صفحه 203-232
اصغر طهماسبی؛ علی موحد؛ احمد محبتی

10.

نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 225-254
علی پورنگ؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ امید بهبودی

11.

تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری

صفحه 255-291
فهیمه وهاب زاده؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ هوشنگ تقی زاده


login