1.

نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)

صفحه 1-32
کبری بخشی زاده برج؛ نسرین جوانشیر گیو

2.

مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم

صفحه 33-62
ُساناز شفیعی؛ علی رجب زاده قطری؛ علیرضا حسن زاده؛ سعید جهانیان

3.

عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم

صفحه 63-93
راحله غضبانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری؛ حسن حقیقت

4.

رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی

صفحه 95-124
مهرناز علیزاده؛ روزبه میرزائی؛ فیلیپ پیرس

5.

الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری

صفحه 125-150
حمیدرضا قزلسفلو؛ سید محمد حسین رضوی؛ معصومه کلاته سیفری

6.

تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی

صفحه 151-179
محمد تقی طغرایی؛ زاهد شفیعی؛ مهناز دوستی ایرانی

7.

تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز

صفحه 181-201
سعید ملکی؛ هادی علیزاده؛ محمد جواد کاملی فر

8.

مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی

صفحه 203-232
اصغر طهماسبی؛ علی موحد؛ احمد محبتی

9.

نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 225-254
علی پورنگ؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ امید بهبودی

10.

تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری

صفحه 255-291
فهیمه وهاب زاده؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ هوشنگ تقی زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.