وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
فهیمه وهاب زاده; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده; هوشنگ تقی زاده. "تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). 'تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login