چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. (1398). عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(74), 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
سیده فاطمه چاوشی; محمود محمودزاده; صالح قویدل دوستکوئی. "عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 74, 1398, 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. (1398). 'عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(74), pp. 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 19(74): 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login