دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,200
تعداد مقالات17,895
تعداد مشاهده مقاله54,928,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,752,890
چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. (1398). عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(74), 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
سیده فاطمه چاوشی; محمود محمودزاده; صالح قویدل دوستکوئی. "عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 74, 1398, 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. (1398). 'عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(74), pp. 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250
چاوشی, سیده فاطمه, محمودزاده, محمود, قویدل دوستکوئی, صالح. عوامل موثر بر انتشار تجارت الکترونیکی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 19(74): 201-230. doi: 10.22054/joer.2019.11250


login