سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. (1399). مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
نسیم سیاوشی فر; پریسا تجلی; محمد مهدی شریعت باقری. "مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 37, 1399, 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. (1399). 'مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(37), pp. 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072
سیاوشی فر, نسیم, تجلی, پریسا, شریعت باقری, محمد مهدی. مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(37): 1-19. doi: 10.22054/jpe.2020.47995.2072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login