1.

مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن

صفحه 1-19
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

2.

اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و جسمانی مادران کودکان با سندرم داون

صفحه 21-38
سعیده برزگر؛ شهربانو عالی؛ حمید رضا آقامحمدیان شعرباف

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر کمال‌گرایی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 39-58
محمد اورکی؛ مژگان بیتانه

4.

تاثیر برنامه های منتخب تمرینی بر سرعت عکس العمل ساده و انتخابی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی

صفحه 59-74
مهسا تقی قره باغ؛ حسن محمدزاده

5.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانمندی خانواده‌های دارای عضو مبتلا به بیماری مالتیپل اسکرولوزیس

صفحه 75-90
زهرا زاهدی؛ آرمان عزیزی؛ پیمان خورشیدی؛ سیده سمیره حسینی

6.

پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی

صفحه 91-112
نگار فلامرزی؛ دیبا سیف

7.

نقش انعطاف‌پذیری در پیش‌بینی علائم اختلال‌های رفتاری کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر مقطع ابتدایی با میانجی‌گری سبک‌های فرزندپروری

صفحه 113-133
علی اکبر طاهری؛ مهران سلیمانی

8.

بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

صفحه 135-159
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

9.

تأثیر آموزش مهارت های معنوی بر ارتقاء کیفیت زندگی و امید به زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی

صفحه 161-180
مریم صف آرا؛ مینا خانبابایی؛ مینو خانبابایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login