ناظمی, شمس الدین, سعادت یار, فهیمه سادات. (1392). نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(22), 58-79.
شمس الدین ناظمی; فهیمه سادات سعادت یار. "نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 22, 1392, 58-79.
ناظمی, شمس الدین, سعادت یار, فهیمه سادات. (1392). 'نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(22), pp. 58-79.
ناظمی, شمس الدین, سعادت یار, فهیمه سادات. نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 8(22): 58-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login